Friday, February 5, 2010

Trendy Bridal..

ALoHaaa!!Dear all..arini aku nk entry something kt kowang..continued psl trend pngantin utk yg brtdung,,hihii..D'sbalik ksibukn aku utk mnyiapkn proposal&asgmnt,snggah2 blog jap nk share kt kowang ni..td ni aku bc pper on9,tba2 trpndang fesyen brtdung,ala2 sanggul Mak Limah gituu...Dh lma aku pasan,kt mjalah pgantin dh de pesen2 cmni,especially u all tgk kt web Udaimatunnur.com,kt mjalah pngantin pn de,santek sgt!!aku minat arr nk pkai cm2,utk lps sanding ms ptong kek..(aku dh trbyang2 dh nii..)ms 2 abg aku pkai bju istiadat,aku plak pkai dress..All White..(fulamak..xsbr rsanya!!)Tp 2la, bkn sume mak andam de pesen cm2,kt mak andam aku ni xde..kt udaimatunnur mmg konsepnya cm2..tp kt Rawang maa...xkn aku nk p ctu kot??Aku pn dok pk2 jg..sesuwei ke aku pkai cm2,org muka pnjang lher jinjang mst santek..aku mka bujur/bulat..lher x jinjang(ermmm..keciwa..)Aku brhjat mcm nk bli anak tdung yg jnis cm2,kt Udaimatunnur 2 de jual.hrganya..rm150 anak tudung je 2..cmne 2??Aku g kt Semua House,tp x smala mcm ank tdung Udaimatunnur 2,x trletak cntik..ermmm..Aku nk uplod gmbr pngntin yg pkai tdung cm2,tp xlehlaa..korg nk tgk,view kt--->> www.udaimatunnur.com (santek2 pngantinnyer..) :)





'Sama ada disedari atau tidak aliran gaya bertudung wanita dari Asia Barat sering memukau pandangan dengan sanggul tinggi pada bahagian tengah kepala dan ia dilihat sebagai satu aliran fesyen yang kini diterima secara meluas kerana wanita tempatan juga tidak kurang cantik dengan penampilan begitu, sanggul tompok yang tinggi walaupun bertudung'(petikan Berita Harian,5Feb 2010)


*Yg ni utk fesyen wanita yg brtdung nk p jln2...=P

4 comments:

  1. cantek kan...jenis tudung mcm tu..mcm farah deeba dgn aida razwill pakai...cantek...jenis scarf color2 tu dah ade jual, hajaba ade...kat butik muar pun ade..huhu. sanggul mak limah ek...hahaha..mak limah mane d?? hahaha...sanggul tu mmg trend skrg,ikat tinggi2...klu ko rambut ko sikit, klu nak pakai mcm tu, ko kene pakai sanggul palsu...baru la cantek ko pakai tdg mcm tu...aku igt, nikah dgn sanding,mmg aku nak pakai mcm tu...sanggul tinggi gitukan..barula tudung kite pakai tu nmpk kemas dan cantek..alamatnya aku kene guna sanggul palasu laa..hahaha

    ReplyDelete
  2. d..ko sewa jela dr butik2 yg ade..butik www.udaimatunnur.com tu ade...sewa je, ko nak memeningkan kepala..

    ReplyDelete
  3. Aku dh tgk kt mjalah wanita fesyen tdung aida razwill 2,kt pper td pn de,cra pkai2 sume..psl snggul 2 xksh pkai rmbut pelesu la nmpknya =P.Rmbut ko blh la,tbal mak aii..nk swa bpela 2..nt aku pn nk p tgk kt butik 2 swa bpe hengget..aku nk pkai pn ms lps snding jems ptong kek :) klu kt btu pahat aku xde tgk lg yg pesen2 cm2.kt muo de??

    ReplyDelete
  4. kat muo ade jual scarf tu...hajaba pun dah ade skrg..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails