Monday, July 26, 2010

2Bulan 2Minggu 4Hari

Salammm...semuuuuaaaaaaaaaaa....!!!Miss uolllsss...

Uhhh..pnjg btl salam aku ni..hehehe.bkn pe,excited nk brbelog ni stelah hmpir 2 mggu aku x brsiaran..Al-maklumlah,bz sket krjaya sbg srg guru n isteri..ecececeh..padahal xde msa nk on9 pn..Xpe..,dgn gumbiranya atiku lps ni blhla aku entry stiap ari..hehehhe,sbbnya aku dh bli broadband!!Yeayea!!,org len dh pkai dlu aku je jakun bru nk pkai..xpela bnda nk pkai mcm2,bkn smata2 nk berbelog je kn...Tp,tgk k'adaan jgk,klu bz xdptlh nk entry ari2..entry mn yg de je..OK?

Syukur Alhamdulillah..genap dh perkahwinan aku antara aku & hubby..,diam xdiam jap je dh 2 bulan lbh..,inai d'jari tggl jari mnis n kelingking je..tp jari2 d'kaki mcm x luak je..tentiba atiku rasa xsonok dh..hilang dh seri pengantin baru..heheh..basi dh pngantin ni...Pahit getir,manis sume dh jd asam garam dlm khidupan kami..gaduh2 mnja 2 biasala..org kata proses nk mnyesuaikn diri..,de bnda yg rsa kte kna,pd mta dye x kna..cmne 2??Pk2kn jela..Ppe pn,aku bhagia brsama dgn hubby meskipun weekend je kmi brjmp....syg2..rndu2 xdela steruk ms brcnta..biasa2 je skg ni..means ungkapan 2 ttp ade,tp perasaan 2 jd lainla sbb dye suami kte..phm2 jela ek?Slama 2bln 2mggu 4ari,byk prubahan pd dri kmi...hanya Allah S.W.T sja yg mengetahuinya..Smoga ianya terus bercambah dlm rumahtangga kami..Amin...




Me & mydear hubby...Smoga hbgn kami kekal ke akhir hayat..

Okla peeps..,tamat mukadimahnya...dh 2 mggu aku x brsiaran,so arini aku nk entry psl wedding..bkn wedding aku..tp kazen aku..de entry sblm ni aku gtau nk post gmbr,aku dpt post mn yg smpat aku snap je..sbbnya susah sket nk snap ble wat kenduri kawen kt dewan ni.amat terhad..Meh tgk...





Ni pelaminnya..trend skrg 2010..kazen aku xnmpk pn...







Smestinya me&hubby again..d'sbalik swimming pool..








adik ke-2 aku..,bella nmanya..nmpak matched dr aku (org yg kata..(*_*)




SO far,2 jela pic yg aku dpt postkn..kazen aku ni anak paklang mak aku,nma kak ayu..husband dye ore kelate deh...(pndai dh aku kecek kelate...hosmet sni 2org kelate dehh..) Tahun ni je,dh 4 org cucu Hjh Asiah kawen,1st ms bln 12,2nd bln 2,aku bln 5 ni bln 7 plak..tggalla kazen aku yg srg lg x kawen2 lg... Kak Ayu aku ni tunang lma dh dr aku hmpir 4 tahun,aku 2 tahun je..mjlis dye wat kt RJCC (Royal Johor Country Club) kt Larkin.Ni pn aku g jap je,sbb byk hal len...wat2 cuci mta jela ek..Okla peeps..,sok lusa aku smbg len plak ea...tantok dh mataku ni...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails