Wednesday, August 18, 2010

Join...Kontest Hepi Moment

KONTEST HAPPT MOMENT SOLUTION

Menjadi Follower Blog Ayuni84.blogspot.com
Membuat satu Entry yang sesimple mungkin letak Gambar Happy Moment anda bersama yang tersayang atau sesiapa sahaja yang penting ada muka anda dan juga Banner Contest pun cukup

Tagkan dua orang kawan anda.
Letakkan link contest anda dibahagian komen Entry ini sahaja..dishoutbox tidak diambil kira..


*Sesaje aku nk msk kontest ni..kotla aku blh mnang ke..(hehhh...perasannn...)sbbny aku xprnh pn join..tgk kontest ni mcm mnarik je!!Godak pye godak lappy...akhrnya gmbar ni yg aku rase mnarik.....jom layanzzz...







*Aku (yg sblh kiri) & my besfrenz..hanie,erna & asz...


Kenangan yg manis dlm gmbar ni apabila sy dan 3 org besfren dpt brgambar sakan dgn brlatar belakangkn bangunan yg paling tua di UPSI pd tahun 1922,iaitu Bangunan Suluh Budiman...Bangunan ni m'rupakan struktur senibina British yg menarik dan trdapat dlm kampus UPSI ni.Setelah hampir 2 tahun sy stdy kt UPSI,ni lah gmbr yg dpt sy jdkn sbg kenangan terindah brsma besfren stelah byk kali we alls nk mek gmbr cmni xdpt...So,gmbr ni d'ambil pd awl thn 2009 (ms ni part 5),yg ni agknye gmbr 1st n last (nt nk amek myb msa konvo awl thn 2011 nt kottt..sbb biasa org konvo bgunan ni yg paling feymes nk d'jdikan sbg background..klu org seni kata nmpak sentimental sket...hehhe..2pn klu smpat aku nk brgmbar sakan...)


*Kawan yg aku nk tag....

-mrs.Yanie (mrs.engineer) - kwn belog yg kawen slps 2mggu aku kawen...
-mrs.Nurul sigim - besfren yg kawen awl bln 6 aritu..


Photobucket

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails