Sunday, January 3, 2010

dah try baru tau...^o^

Erm...arini aku dpt merehatkan diriku yg k'penatan tahap maksima (yke penat??tp smpat lg type blog..)..untuk pengetahuan korang,aku ni as a student,smbil2 2 aku telah merajinkn diriku utk wat part-time lover...(wat2 suspenz..) xdela,memain je (^__^) mana plak 'cik abgku' nk d'letakkan...(setia beb!!) actually..aku wat part-time keje.,al-maklumlah skrg ni aku dh sem7 (mcm x caye jek..) so aku tryla nk keje..keje yg aku rasa yakin blh wat..(bukan sng nk wat kje beb!!).Aku dh lama berangan nk keje part-time ni dr sem1 lg,tp m'mandangkan masa yg limited editon so x dptlh...(ala-ala kecewa gituuu..) Bile dh sem7 ni (dgn bangganya...) aku mmberanikn driku utk cari part-time..arini masuk hari ke-2 aku bekerja sbnarnya...Lgpun aku dh biasa wat2 kje part-time ni sejak zaman diploma lg,cuti sem kadang2 aku wat jg...1stly aku part-time sbg pelayan hotel 3*(penat woo...) tp brbaloi jg,2nd kilang kain bhgian packing (Ya Allah..Tuhan saja yg tau kpenatannya!!),kedai makan pulak (jln2 layan pelanggan,muka tebal jela..),yg last yg aku wat skg ni,kedai runcit je..(okla sket...) Macam 2la pngalaman aku wat part-time ni,kdg2 mcm2 karenah manusia kte blh jmpa...ape pun p'kerjaan yg kte lakukan yg pnting hasilnya mstla brbaloi dgn tenaga & pokoknya harus 'HALAL' dong...(tibe2 speaking Java plak..)^__^

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails