Wednesday, January 20, 2010

Go 2 da KG!! ^0^ Me confused...


Today...aku nk ciapkn 1st asgmnt aku ni..tp ati ni dh x tenang & sabo2 nk blk kg nmpknye!!Yeahh!!Rasa mcm dh lma plak x blk kg..(ececeh..)Ni la jiwa anak perantauan ye...Tp aku nk blk ni coz de s'suatu yg ingin aku nk discuss dgn family aku..Actually,fmily aku dh mnetapkn trikh knduri aku ni iaitu pd 08.05.10 pd lps rye thn lps.So,byk kli jg aku pk ble dh kt sni...yela aku ni stdy lg,so byk bnda nk pk slain drpd kwin ni..aku nk exam lg,praktikum lg...Fuhh..poning2.Aku rsa mcm berat je nk mek trikh 2,so aku nk postpone smggu lg trikh 2 dlm 15.05.10.Ok x??(tiba2 plak..)Aku rsa trikh 2 aku blh brnafas jap slps aku dh abs exam ni...Mak aku awl2 dh pesan..."along xyah nk pk sgt psl kwen,prsiapan mak blh setelkan.."Fuhh...goyang kaki jela aku nmpknya...Tp aku ni xleh,walau cmne pn aku ttp nk pk especially nk gubah brg2 hntaran.Xkn nk hrp org ln plakkan.??Yg cik abg aku plak dye xksh,coz tmpt dye keesokn arinya...xyah tgu smggu.(org dekatla katakan...)So,ksimpulannya aku nk discuss n deal dgn mak aku psl trikh blk kg ni...hope sgala2nya brjalan dgn lncar ya...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails