Monday, March 15, 2010

~~New Update~~Outfit Baju

Salam..to all my frenz,n my bloggers..

Fuhhh..rndu gler aku pd blog Me ni..5 ari offday,almaklumlah brcuti sakan kt kg halamn,byk bnda nk d'uruskan oleh bakal pengantin ni (ececeh..)Mcm2 update yg aku bc kt bloggers ni,yg dh kwen,yg g umh bkal mntua,yg jtuh skit (spe 2..??),yg 2la,ni laa..ermm,pe pn korg ttp bloggers yg sntiasa aku mngikuti prkmbngannya..:)
Actually,mcm2 cte aku nk story kt korg spnjg aku offday 5 arini,ni bru aku dpt bka tenet.1stly,aku blk kg ari khamis mgu lps,then ari jmaat aku dh wat appointment dgn mak andam (kak ela nmanya)utk pilih n outfit bju..Dgn rsminya aku telah m'milih bju songket utk brsanding wrna gold..(ok x?)mst korg kata x pns ke?miang ke?x ktinggalan zman ke??Haa..cmfem pye..Actually aku xpkai songket bnga tabur,tp ni songket pnuh benang emas..so bg ianya x pns n miang,kak ela tlah lpis dgn 1 kain,mcm linen la..Plak 2 bju utk llki plak xde,kak ela byk display bju prmpuan je..xpela nt aku dtg lg dgn Cik Abg.Msa aku g dgn mak aku,tgk pye tgk mak aku brkenan plak dgn bju lace hitam..dgn beads yg sarat..apalagi,mak aku excited plak suh mek bju 2..Mak aku bria2 suh aku pkai ala2 Arabian,coz Kak Ela de suggest pkai ala2 cm2..Aku x kesah je,asal santek Go On trus..so aku plih nk pkai bju 2 ms lps nikah iaitu 'Malam Berinai'..Cik Abg pkai bju satin hitam.Nmpak plak bju lace putih..Ermm,utk ptong kek aku x plih lg,so aku amek wrna ptih 2..Kak Ela ckp 2 bju bru..Then,aku pn plihla bju2,tp Cik Abg xdela bju coz dye pkai bju Istiadat..Ermm beshhnya wrna putih..suci jek..(brangan-angan dh..)

So,dgn itu aku tlah m'milih 3 psg bju,wrna Gold,Putih & Hitam..Nk tmbh lg x??Coz aku xde salin2,tp aku mcm nk salin2 je..xpe yg 2 kmudian blh plih..Pelamin?Meja Makan?Ermm..blm plih lg,tp aku nk pkai table bentuk 'U',pelamin msih dlm planning lg nk yg cmne..Aku rase nk combine 3 Colour,Gold+Cream+White..Ermm ok x??2msih dlm planning lg,so kna tguuu...Outfit bju dh setel,tggal nk bg ukuran bdan,aritu x smpat nk ukur..Belah Cik Abg pn x smpat nk outfit lg...msg2 bz dgn agenda sndiri..:)

Dalam pd msa yg sma,bilik aku dh ciap cat!!Yeahh..,tme kaseh pd adik lelakiku coz dye yg tlg cat bilik aku..Aku??Cat sket2 je..(teruk ek..)Aku x biasa cat2 umhni..ececeh..Wrna blik aku wrna cream,2pn mak aku yg blikan cat..Lg..erm,brg2 hntaran aku dh wat sket2,dh jd dh..tp de lg item2 aku nk bli ni..gabus,riben..nmpknya aku kna alas bakul aku 2 dgn gabus jg akhirnya coz nk tampung ats dulang paha 2 nmpk plik sketla..tp aku bli x byk pn nt..Photographer?Aku dh book,org Senggarang nmpak gayanya aku brminat,so tgu nk byr deposit rm200,aku mek pkej yg pling bjet nikah+sanding+outdoor.Okla,2 je celoteh aku utk arini..Sowila x dpt nk upload gmbr2 yg brkenaan dgn entry aku ni.Aku byk kje nk wat ni..(Yke??) Ntla free2 aku upload eh..:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails