Tuesday, March 23, 2010

~~SUNBURN~~




Salam....u All!!!

Wahh..lma btul x mnjenguk blog Me ni..bpe ari asik offday jew :( yela bz je m'manjang ni..smlm 2ari 1 mlm (sbtu-ahd)aku g Finishing School Fasa II,kali ni we all g kt Kem Bina Semangat kt Ampang Pechah..Pehhh..,besst gilerla g sna!!Aku xcited btl nk g coz kli ni tdo kt sna..Dh lma aku x join xtvt2 cmni sjak aku msuk sni..(truk ek??)Fasa kli ni byk xtvt kump,n de xtvt outdoor..yg 2 aku x sabaq noq..,ms xtvt luar ari ahd las day,aku igt nk brkayak..ghupa2nya kna wat rafting..stiap kump kna wat rakit so..kna g kt tasik..
Dh wat rakit..taw jela mtahari mnegak..ms water confident n men rakit..Hambekkk ko..,lps2 men rakit mndi2 sume..bka tdung Hambekkk..'SUNBURN'trus (pkai krim SPF 30 pn x brkesan)...kwang..kwang..Dgn tgn n muka brbelang2...haishhh..time ni la nk belangla 2 la..muka plak dh nek jerawat yg sdia ada...brtmbh2 lgla..Waaaa..tensen jgk ni dh tgll sbulan lbih nk tawennn...tgnku plak pdih..mka x plak pdih..:( So,skrg ni aku kna mnjalani proses rawatan pmulihan...caranya??Tepek jela bdak2 sjuk ke..krim ke...take time jg nk kmbali normal ni..
Ermmm..,sabo jela ye..mmg dugaan nk pngantin bru ni :) Pe pn..,aku ttp enjoy!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails